من وقتی............
نوشته شده توسط : Sebrina

سلام به همه ی دوستان...

بهاربيست                   www.bahar-20.com

چه قدر تعداد نظرات کمه؟!!!!!

خوب بگذریم...

این دفعه یک کم زود تر اپیدم...اخه امروز چون حالم بد بود نرفتم برای همین تونستم همه کارامو بکنم و چون بی کار بودم و وقت داشتم... اپیدم...

خوب  برای اینکه بفمید اپ این دفعه دقیقا در مورد چی هست اول بیرید قسمت نظرات دفعه ی قبل و وبلاگ مهسا جون رو باز کنید و اپ این دفعه اون رو بخونید...

خوب حالا که خوندید نوبت منه...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستش بعد از این که اپ مهسا رو خوندم منم یاد بچگیام افتادم...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوقتی من بچه بودم مثل مهسا روحیم کاملا پسرونه بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد... از همون دوران 3-4 سالگی خوراکم بازی های کامپیوتر 15-18 سال به بالا بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد...اونم از نوع ترسناک...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبه بیشترین چیزی هم که علاقه داشتم و همچنان دارم و خواهم داشت اهنگ گوش دادنهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد به طوری که به دون اون نمی تونم ریاضی حل کنم...یک جورایی بهش موتاد شدم....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

خلاصه از موضوع دور نشیم...

اون زمانا به جز با کامپیوتر با خود هم بازی می کردم...

من عاشق پسر جنگل و تارزان بود....

وقتی با خودم بازی می کردم  من دختر جنگل یا سارزان (سبرینا+تارزان) می شدم...

یا اینکه با سه چرخم تو خونه ویراژ می دادم و می رفتم جنگل و انواع اقسام حیوانات که نقششون رو عروسکام بازی می کردن شکار می کردم و با طناب به سه چرخم می بستم و دور تا دور خونه اون بد بختا رو از گردن می کشیدم... و هر دفعه برای مامانمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدسوپ فیل درست می کردم!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

چه حالی می داد!...گاهی هم دکتر می شدم و هی به عروسکامتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد امپول می زدم!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

بعضی وقت ها هم تو کوچه با دختر پسرای محل بازی می کردم...یک طرف کوچه مال بزرگا بود که فوتبال بازی می کردنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدیک طرف دیگه هم برای ما بود که بالا بلندی و گرگم به هوا و سه چرخه بازی می کردیم....

یادش بخیر...

یکم که بزرگ تر شدم  اهل جادو جمبل شدم... دیگه شده بودم ((سبرینا جادوگر با مهارت))...

بزرگتر که شدم پیتر پن رو دیدم و هر شب به امید اینکه میاد دنبالم می خوابیدم!...............(یکم خل می زدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد!)

بعد از اون هم ماتریکس و فینال فانتزی رو دیدم که دیوونشون شدم....البته هنوزم دیوونه ی فینال فانتزی هستم...چون واقعا فوق العادس...

من بچه بودم این جوری بودم...

الانم اصلا اهل فیلم و اینا نیستم...فقط ps2 & psp بازی می کنم و اهنگ گوش می دم و اگه بخوام چیزی ببینم پرستاران می بینم یا کبرا 11 یا کارتون نگاه می کنم!...

اهل کتاب خوندن هم زیاد نیستم....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تنها مشکلم اینه که هر چی بزرگ تر می شم شیطون تر می شم....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستی ....تو رو خدا دعا کنید ای دی اس المون درست شه!...........

نظر یادتون نره...

فعلا تا اپ بعدی....

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی یان  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی           

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir





:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 479
|
تعداد امتیازدهندگان : 159
|
مجموع امتیاز : 159
تاریخ انتشار : 14 / 1 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: